Vásárlási információk

Vásárlási információk

Tartalom: 
  1. Általános információk
  2. A kosár tartalma
  3. Bejelentkezés
  4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok
  5. Ellenőrzés
  6. Megrendelés
  7. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj
  8. Regisztráció
  9. Fizetési lehetőségek
10. Megrendelés lemondása
11. Reklamáció kezelés
12. Adatvédelem
13. Panaszával fordulhat

1. Általános információk 

A rendelések elkészítését, összeállítását és a házhozszállítást biztosítja:

Cégnév: Lac-Fer-Pizza Kft.
Székhely: 9400 Sopron, Baross utca 24/a.
Telephely: 9400 Sopron Baross utca 24/a
Cégjegyzékszám: 08-09-029020
Adószám: 25931314-2-08
Web: http://www.pizzadicasasopron.hu
E-mail: info@pizzadicasasopron.hu
Telefon: +36702576000
Nyitvatartás: V-Cs: 11:00-22:45, P-Szo: 11:00-23:45
 

Rendelését leadhatja telefonon az ügyfélszolgálat telefonszámain vagy a webáruházon keresztül.

A webáruház üzemeltetője:

Cégnév: Online Software and Innovation Bt.
Székhely: 1181 Budapest, Eötvös utca 28.
Web: http://neuweb.eu
E-mail: info@neuweb.eu


Az Online Software and Innovation Bt. költséghatékony, ugyanakkor energia- és időtakarékos megoldásokat, szolgáltatást kínál kis- és középvállalkozások számára.

vissza a tartalomhoz
 

2. A kosár tartalma 

Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a Kosarába tesz. A Kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Itt láthatja megrendelésének részleteit és értékét.

vissza a tartalomhoz
 

3. Bejelentkezés 

Megrendelést csak regisztrált felhasználók a bejelentkezést követően adhatnak le. A regisztrációval kapcsolatos részletes információt a Regisztráció menüpontban olvashat.

vissza a tartalomhoz
 

4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok 

Itt láthatja a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait, valamint a fizetési lehetőségeket, melyeket igényének megfelelően aktualizálhat, módosíthat. A megrendelést Futárral kézbesíti a Bolt. Itt tekintheti meg a szállítási díjat is.
A Megjegyzés rovatban lehetősége van egyedi igények jelzésére.
Fontos: Szállítási címnek olyan címet adjon meg ahol hétköznap munkaidőben át tudja venni a megrendelést, iletve megadhat olyan címet ahol valaki biztosan át tudja venni.

vissza a tartalomhoz
 

5. Ellenőrzés 

 
Kérjük ellenőrizze még egyszer megrendelését. Ha mindent megfelelőnek talált, a Rendelés feladás gombra kattintva érvényesítheti a megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!

vissza a tartalomhoz
 

6. Megrendelés 
 

A megrendelhető termékek jellemzői a termék adatlapján tekinthetők meg. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe! A megrendelés után automatikus visszaigazolást kap, melyben megtalálja megrendelt termékeit és általános információkat a rendelésről. A visszaigazolást követően a Bolt elkészíti megrendelését majd Futárral kézbesíti azt.

vissza a tartalomhoz
 

7. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj 
 

A megrendelését az Étterem a Nyitvatartási időben tudja kiszállítani. A megrendelés szállítási ideje maximum 60-90 perc. Kérjük azonban, hogy a szállítási időt 5-10 perc erejéig kezelje rugalmasan! Rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes lehet. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén az Étterem illetve a Futár természetesen tájékoztatja Önt. 

A szállítási díj a megrendelés feladásakor és a visszaigazolásban is tételesen fel van tüntetve.

vissza a tartalomhoz
 

8. Regisztráció 
 

Az áruházban történő rendeléshez Önnek regisztráltatnia kell magát. A regisztrációt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatokat (Vezetéknév és Keresztnév, Telefonszám, E-mail cím, Belépési Jelszó, Szállítási cím) kizárólag csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azt bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Az áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A regisztrációkor megadott személyes adatokat egy Ön által megadott e-mail címmel és jelszóval tároljuk a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet, és módosíthatja.
Amennyiben jelszavát elfelejtené, úgy email címe megadásával, új jelszót kérhet, melyet e-mailben küld meg a rendszer automatikusan.
Fontos: Amennyiben szeretne a továbbiakban információkat kapni az áruházunkban megjelenő újdonságokról, akciókról, akkor regisztráláskor iratkozzon fel hírlevelünkre.

Regisztráció törlése

Amennyiben törölni szeretné hozzáférését, kérjük ez irányú igényét központi e-mail címünkre jelezze.

Cookie-k
A portálunkon cookie-kat ( süti) használunk a könnyebb vásárlások érdekében. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a Felhasználót és a látogatások alkalmával automatikusan felismerve beléptetjük.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
 

vissza a tartalomhoz
 

9. Fizetési lehetőségek 
 

A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltűntetésre. A következő fizetési lehetőségek, fizetési módok közül választhat:
9.1. Fizetés Készpénzzel
9.2. Fizetés Erzsébet Utalvánnyal
9.3. Fizetés Ticket restauranttal
9.4. Fizetés Sodexoval
9.5. Fizetés Mobil terminállal
9.6. Fizetés Bankkártyával
9.7. Fizetés OTP SZÉP kártyával
9.8. Fizetés K&H SZÉP kártyával


Bankkártyás fizetés

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.

Az online vásárlás további előnyei:

•    A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
•    Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
•    A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke - a kifizetett összeg - azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén - amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.

Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?

•    Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
•    Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
•    Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!
•    Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
•    Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.

Elfogadott kártyák:

•    VISA dombornyomott kártyák
•    VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
•    V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
•    MasterCard dombornyomott kártyák
•    MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
•    Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
•    Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

A biztonságról:

A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.

Online bankkártyás fizetés folyamata és feltételei

A áruház részére az UniCredit Bank Hungary Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Az áruházban az alábbi kártyatípusokkal fizethet rendelés esetén:

a) MasterCard dombornyomott kártyák
b) MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
c) Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
d) VISA dombornyomott kártyák
e) VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
f) V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
g) Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

A fizetés lépései:

A megrendelés összeállítása után válassza a Fizetés Bankkártyával lehetőséget, majd a Rendelés feladása gombra kattintást követően Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Bankkártyás fizetés esetén a kártya számára, lejárati dátumára, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódra (CVC/CVV) lesz szükség (amennyiben az Ön bankkártyáján nem található ilyen ellenőrzőkód, érdeklődjön bankjánál). Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.

A fizetés gomb megnyomása után és a tranzakció sikeressége esetén a bank azonnal zárolja a kártyán lévő összeget, jelzi az áruháznak a tranzakció sikerességét és visszairányítja Önt az áruház oldalára, ahol értesülhet a sikeres megrendelésről. Ezt követően az Étterem elkészíti a rendelést, majd kézbesíti azt (sikeres bankkártyás fizetés esetén természetesen nem kell fizetnie a Futárnak).

A bankkártyás fizetéshez az internet böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárja be a böngészőjét!

Sikertelen bankkártyás fizetés esetén erről értesülni fog, azonban a Kosarának tartalma, termékei megmaradnak!
Ez esetben az áruház visszairányítja Önt a fizetési lehetőségek oldalra, ahol más fizetési módot választhat és rendelését újra feladhatja.

Amennyiben a banki oldalról nem tér vissza az áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, vagy bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruház oldalára, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben szeretne tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 




OTP SZÉP kártyás fizetés

OTP Bank Visa Electron Maestro MasterCard Verified by Visa Mastercard Securecode

Az OTP SZÉP kártyás fizetés folyamata és feltételei

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja az OTP SZÉP kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

A fizetés lépései: a megrendelés összeállítása után a Pénztár oldalon a Fizetési módnál válaszd az OTP SZÉP kártya lehetőséget, majd a Megerősítés oldalon a Rendelés feladás gombra kattintást követően átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérünk, készítsd elő kártyádat! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:

• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyél szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethetsz:

• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, akkor természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérünk, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérünk, konzultálj a bankoddal!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben a kártyádat kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt nem igényelted, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányít az OTP oldalára, ahol megadod kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a bankod rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszed, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányít a kártyádat kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtanod az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik és értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről. Amennyiben az azonosítást nem végrehajtható, a tranzakció sikertelenül zárul.

A tranzakció sikeressége esetén visszairányításra kerülsz a webáruházi felületre, ahol értesülhetsz a sikeres megrendelésről. Ezt követően az étterem elkészíti a rendelést, majd nyitvatartási időn belül kézbesíti azt (sikeres bankkártyás fizetés esetén természetesen nem kell fizetni a futárnak).

A bankkártyás fizetéshez az internet böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást. Kérünk, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngészőt!

Sikertelen bankkártyás fizetés esetén erről értesülni fogsz, azonban a Kosár tartalma, termékei megmaradnak!
Ez esetben az áruház jelzi a sikertelen fizetést, majd más fizetési módot választhatsz és rendelésed újra leadhatod.

Amennyiben a banki oldalról nem térsz vissza az áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, vagy bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruház oldalára, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben szeretnél tájékozódni, kérünk, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérünk, hogy a reklamációt írásban küld el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetőséged. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják - szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási időben telefonon is tudsz érdeklődni.

OTP Bank elérhetőségei:
www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666





K&H SZÉP kártyás fizetés

A K&H SZÉP kártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott szolgáltatás megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet K&H SZÉP kártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, kártyabirtokos jelszavát, továbbá a kártya lejárati dátumát és ellenőrző számát megadják.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt
kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
 

vissza a tartalomhoz
 

10. Megrendelés lemondása 
 

A megrendelést nem áll módjában lemondani. A rendelés személyre szabott, így ha lemondaná, akkor azzal a Bolt nem tudna mit kezdeni.
A Bolt fenntartja magának a jogot, hogy indokolt esetben elálljon a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, vagy egyéb szélsőséges időjárási viszonyok esetén). Ilyen esetben természetesen a Bolt értesíti Önt.
A Bolt által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén amennyiben Ön már fizetett, úgy - a részletek tisztázása után - a Bolt az Ön által kifizetett összeget teljes mértékben visszatéríti, így Önt semmilyen esetben nem érheti kár.
FONTOS! Az áruházon keresztül leadott rendelés esetén, legyen elérhető a megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.

vissza a tartalomhoz
 

11. Reklamáció kezelés 
 

A reklamációt írásban küldje el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetősége. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják - szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási időben telefonon is tud érdeklődni.

vissza a tartalomhoz
 

12. Adatvédelem 
 

A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk Öntől a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Ahhoz, hogy a megrendelés leadhassa és a megrendelt árukat ki tudják szállítani a megfelelő címre az alábbi adatokat kell megadnia:
a) Vezetéknév és Keresztnév
b) Telefonszám
c) E-mail cím
d) Belépési Jelszó
e) Szállítási cím

vissza a tartalomhoz
 

13. Panaszával fordulhat 
 

Amennyiben a fogyasztóvédelmi jogok és jogszabályok betartásával bármilyen problémája van, az alábbi szervezetekhez fordulhat:
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Panaszirodája: 1088 Budapest József krt. 6
- Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségek a megyeszékhelyeken
- Békéltető Testületek megyénként a megyei Kereskedelmi és Iparkamarák mellett
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület: 1055. Balaton u. 27
- Egyes településeken működő civil fogyasztóvédelmi szervezetek
- A települési önkormányzatok jegyzői


A vásárló a webáruházon történő megrendelés elküldésével kijelenti, hogy jelen Vásárlási Információk feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

vissza a tartalomhoz
 

kapcsolatfelvétel

Elérhetőségek

Nagyszerű árak és kiszolgálás, újdonságok és ízletes ételek...Pizza di Casa Sopron a "Legjobb választás!"

9400 Sopron, Baross utca 24/a.

V-Cs: 11:00-22:45, P-Szo: 11:00-23:45

+36702576000 +36305736534 99/389-104

Vedd fel velünk a kapcsolatot


Adatkezelési tájékoztató*

FEL